You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current Žiūrėti pakeitimų istoriją

Version 1 Next »


KodasB6
PavadinimasPagalbos tarnyba (angl. Service Desk)
KategorijaBendrai numatytos sisteminės paslaugos
AprašasPagalbos tarnybos paslauga apimanti ne mažiau kaip šias sritis:
• Kreipinių valdymas;
• Incidentų valdymas;
• Problemų valdymas;
• Pakeitimų valdymas;
• Versijų valdymas;
• Konfigūracijų valdymas;
• Paslaugų lygio valdymas;
• Žinių bazė ir jos valdymas;
• Skambučių centras.
Technologinis aprašasŠio projekto apimtyje pagalbos tarnybos paslauga detaliau neprojektuojama. Pagalbos tarnybos paslaugos bus projektuojamos, diegiamos ir dokumentuojamos atskiro projekto (10 prioriteto investicijų projekto) apimtyje.
Tiesioginis teikimasTaip
Naudojimas kitų paslaugų teikimuiNe
Paslaugų, kuriomis naudojamasi teikiant šią paslaugą, kodaiNėra
Pasirinktinių paslaugų, kuriomis naudojamasi teikiant šią paslaugą, kodaiNėra

  • Nėra etikečių