Pagalbos tarnybos paslauga apimanti ne mažiau kaip šias sritis: • Kreipinių valdymas; • Incidentų valdymas; • Problemų valdymas; • Pakeitimų valdymas; • Versijų valdymas; • Konfigūracijų valdymas; • Paslaugų lygio valdymas; • Žinių bazė ir jos valdymas; • Skambučių centras.
Technologinis aprašas
Šio projekto apimtyje pagalbos tarnybos paslauga detaliau neprojektuojama. Pagalbos tarnybos paslaugos bus projektuojamos, diegiamos ir dokumentuojamos atskiro projekto (10 prioriteto investicijų projekto) apimtyje.
Tiesioginis teikimas
Taip
Naudojimas kitų paslaugų teikimui
Ne
Paslaugų, kuriomis naudojamasi teikiant šią paslaugą, kodai
Nėra
Pasirinktinių paslaugų, kuriomis naudojamasi teikiant šią paslaugą, kodai