Portalas – tai VITC informacinė sistema Servicedesk.vitc.lt, kuri skirta valdyti IT paslaugas bei IT paslaugų gavėjų Užsakovų-naudotojų užklausas, vykdyti IT paslaugų teikimo, komunikacijos, valdymo ir stebėsenos procesus.
VITC portalą susidaro keturios pagrindines sritis:
- IT pagalbos tarnyba – naudotojų komunikacijos su IT paslaugų teikėju (VITC) priemonė, kurios pagalba galima sukurti paklausimo arba incidento užklausą, valdyti naudotojų prieigas prie IS arba KDV turtą, kontroliuoti savo užklausų sprendimą, komunikuoti su VITC Pagalbos ir konsultavimo skyriaus specialistais.
- IT paslaugų valdymas – IT paslaugų valdymo sritis skirta užsakyti, pakeisti arba panaikinti IT paslaugą. IT paslaugų valdymo sritis prieinama IT paslaugų teikėjo darbuotojams ir IT paslaugų gavėjo darbuotojams, kuriems suteiktos Portalo naudotojo – Užsakovo prieigos teisės.
- IT paslaugų katalogas – tai teikiamų paslaugų sąrašas, patvirtintas Ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu ir prieinamas visiems Portalo naudotojams (vieša sritis).
- IT žinių bazė – tai informacinių straipsnių apie IT paslaugas ir su jų teikimu susietų dažniausiai užduodamų klausimų duomenų bazė, prieinama IT paslaugų teikėjo ir IT paslaugų gavėjo darbuotojams, kuriems suteiktos Portalo naudotojo prieigos teisės.
Srities informacija
Turinio instrumentai